Sex Hikaye Oku

enbüyükyarakresim

23760 okunma Fuar Mankenini Domalttım

Fuar Mankenini Domalttım

 Selam seks hikayesi severler. Anlatacağım hikayem bir fuarda fuar mankeni ile aramızda yaşanan çok zevk verici bir hikayedir. Umarım sizler de bu hikayemi çok beğenerek ve zevk alarak okursunuz. Çalıştığım şiket bu yıl uluslar arası bir fuara katıldı. Fuar Antalyada yapılıyordu. Ben de fuarda şirket temsilcisiydim. Fuarın ilk günü stand...

23531 okunma sevgilim tam bi yarrak delisi

sevgilim tam bi yarrak delisi

Merhaba arkadaşlar sizlere sevgilim ile yaşadığım sex hikayemi anlatacağım Oncelikle hep arzuladigim biri vardi onunla cikmak istiyordum bir sre sonra cikmaya basladik cikmaya baslayinca zaten yasimin verdigi arzuyla sevgilimi sikmek istiyordum. Zaten bir sure sonra oda bana yanasti ve uzun lafi kisasi evleri bir gun bosken beni evine cagirdi ve...

23637 okunma Ofiste Patronuma Hep Veriyorum

Ofiste Patronuma Hep Veriyorum

 Merhaba arkadaşlar ben bir şirkette sekreter olarak çalışan bir kadınım. Bizim şirketi genelde personel müdürü yönetir desem yeridir. Yani onunla yakın olmak şirkette rahat edeceğin anlamına gelir. Ben de bunu yaptım ve artık gerçekten keyfime değecek yok. Bizim şirket genelde yoğundur ve bazen işlerin yetişmediği günlerde mesai yapmamız gerekir. Yine...

23540 okunma Otelde Enfes Seks

Otelde Enfes Seks

 Selam arkadaşlar uzun bir seks hikayesi ile sizlerleyim ama okuduğunuza pişman olmayacağınızdan da eminim. Benim adım Fuat ve sizlere hikayemi Aydından yazıyorum. Bir masaj salonunda çalışıyorum. Daha doğrusu bir otelin masaj salonu burası. Bizim otelin müdürünün Ece adında güzel bir kızı var. Tam bir lolita diyebilirim onun için. Hemen hemen...

23652 okunma Gay Sevgilimle Birbirimizi Siktik

Gay Sevgilimle Birbirimizi Siktik

 Selam arkadaşlar ben yakışıklı bir gencim. Ama bir sevgilim var. Yani bu sevgilim erkek yani ben bir gayim. Daha önce hiçbir kadına karşı aşk yada sevgi duymadım. Sanırım bu kendimi bildim bileli gay olduğum anlamına geliyor. Bu sevgilim İzmirde yaşıyordu ve ben İstanbuldayım. Onu görmek için İzmire gitmeyi çok istiyordum...

23806 okunma Kardeşimle birlikte siktik karıcığımı

Kardeşimle birlikte siktik karıcığımı

Evliyim, hayatımda karıma gittiğim zaman bakirdim ve karımdan başka hiçbir zaman ne önce ne de sonra asla birlikte olmadım ama evlendiğimde de karımın bakire olmadığını biliyordum. Bu çok boynumu büktü hatta zamanla ama üstesinden de geldim, karımı seviyordum. İlk zamanlar evet tam bir gurursuzluk nedeni gibi düşünüyordum ama zamanla bunu...

17761 okunma Hatuna sırayla basıyorduk

Hatuna sırayla basıyorduk

Slm ben batmandan halis size başımdan geçen tatlı bir olayı anlatmak istedim neyse konuya dönelim ben 19 yaşında oldukçada yakışıklı bir erkeğim can dostum mahsumla beraber okulda kız avına çıkmıştık üst koridorda gezerken bizim yan sınıfta olan elif müdür yardımcısının odasına girdi kız o kadar harikaydıki bizim aklımız gitmişti kıza...

8834 okunma Kendisini bana hazırlamıştı

Kendisini bana hazırlamıştı

Sizlere gercek bir anımı anlatacagım.inanıp inanmak size kalmıs..ben Murat 30 yasında esmer kilolu bir erkegim..cevrem tarafından cok sempatik bulunurum..kız kardesimin bir arkadası var ismi aylin kardesimle bize gelip gider benimde cok hosuma giderdi..aylin istanbulda yanlız oturan bir bayan 29 yasında bekar zayıf hemen hemen 55 kilo kucuk gögüslü birisi..bir kac...

24721 okunma Ders Çalışırken Kucağıma Aldım

Ders Çalışırken Kucağıma Aldım

 Gençlik dönemlerimde oldukça hızlı bir hayat yaşamaktaydım. Her gece farklı bir kızın evinde yatakta üzerimde bir şey yokken uyanıyordum. Fakat benim aklımda her zaman için Fatma vardı. Fatma bizim bölümünün afet denilene bilecek hatunlarından bir tanesiydi. Güzel bir fiziği vardı ancak biraz boyu bana göre kısaydı. Bu benim için hiçbir...

24564 okunma Komşularımızla Grup Seks Yaptık

Komşularımızla Grup Seks Yaptık

 Karımla aramızda bir yaş var. Ben 38 o ise 37 yaşında. Birbirimize ilk günkü kadar aşığız. Ama son zamanlarda ikimizde de karşı koyamadığımız bazı hisler olmaya başlamıştı. Bu hisler de grup seks isteğiydi ve gerçekten de çok istiyorduk. En sonunda da daha fazla karşı koyamadık. İşte karımla birlikte bir çift...

24239 okunma Sarhoş Eniştem Beni Ablam Zannetti

Sarhoş Eniştem Beni Ablam Zannetti

İsmim Hande. 26 yaşında bekar birbayanım. Normalde İstanbul’da yaşıyorum. Ablam ve enişteminyanına kafa dağıtmaya Sakarya’ya gittim. Hafta sonuydu. Ablamalışverişe gidelim dedi fakat benim dolaşasım hiç yoktu. Benevde kalmak istedim. Tamam dedi ve gitti. Eniştem de arkadaşlarıyladışardaydı. Ablam gittikten bir saat kadar sonra eniştem evegeldi. Söylediklerinden hiçbir şey anlaşılmıyordu. Zil zurnasarhoş...

23925 okunma Otostopçu Kadın Bana Sakso Çekti

Otostopçu Kadın Bana Sakso Çekti

 Bursa’da oturuyorum bürgün arabamla yolda ilerlerken son ses müziği açtım müthiş bir zevkle arabamı kullanıyordum hızla ilerlekken bil köprü altından geçtiğim anda. Bir insan belirdi karsımda otostop çekiyordu biraz geçtikten sonra durmayı basardım ve arabayı geri vitese taktim geri geri geldim bir kadın olduğunu fark ettim cami açtım. Bu saatte...

24540 okunma O kadar Büyüktü Ki

O kadar Büyüktü Ki

 ben selin sizlere geçmişte yaşadığım bi hadiseyi anlatacağım.bendeniz 1.67 boyunda 21 yaşımdayım.. yaşadığım hadise ise arkadaşımla geçmektedir.bendeniz ailemden uzak bi üniversitede okuyorum. vize bittikten daha sonra daireme gitmeye karar verdim ve otobüs bileti aldık.. 2 saatt daha sonra otobüs kalkıcaktı. hemencecik çantamı hazırladım ve otogara gittik..16 dakika daha sonra otobüs...

23868 okunma kuşadasına tatile gçtmiştim dayımlara

kuşadasına tatile gçtmiştim dayımlara

Yaz tatillerinde Kuşadasına , dayımların yanına gidiyorum tatil için. Bundan iki sene önceydi. Yine tatil için dayımların yanına gitmiştim. Dayımların evi iki odalı. O sırada dedemler de dayımlaraydı. Doğal olarak odaları paylaşmak zorundaydık. Dayımın kızı dedemler gidecek diye onlarla yatmak istedi. Bana da yengem ve dayımın odasında yere yapılan yatak...

24870 okunma Kuzenimin Taş Gibi Götünü Siktim

Kuzenimin Taş Gibi Götünü Siktim

 Seks hikaye serler hepinize merhaba. Size kuzenimle yaşadığım müthiş seks hikayemi anlatmak istiyorum. 20 yaşındayım ama bu yaşta gerçekten azgın ve sapık biriyim. Hiçbir zaman tek kıza bağlı kalamıyorum. Bu yüzden de hiç uzun ilişkim olmadı. Bir de ilişkide ben seks isterim. Sevgilim olan kızlar genelde bakire çıktı ve onları...